En tegning - dagen i dag......


Har lånt denne tegning fra Marens Blog..... den er da så sigende for mange..... om vores liv og hverdag...

Dette har da sat tanker igang hos mig....tænker lige over de gøremål jeg har i dag...

05.00. Vække uret ringer og jeg starte lige ned noget ophægning af vasketøj og tjekke mail og kalender for dagen program og lavet bolle dej som skal hæve hele dagen i køleskabet.
06.00 Vække de 2 små og 06.45 afsted med dem til vuggestue og børnehave
07.00 I stalden og gi mælk og foder til kalvene
08.45 I bad og gøre mig klar til at møde på kirkekontoret ( mit job)
09.10 Kalendermøde på job
13.00 Fri fra job på kirkekontoret.
13.10 Hjemme igen..rydde op, støvsuge ordne vasketøj, gøre aftensmad klar og sætte bollerne i ovnen så de er klar til aftens kaffen og hvis jeg kan nå det så i haven.
16.00 Hente de små fra vuggestue og børnehaven og direkt til københavn for at hen vores datter Filippa kl. 17.10.
17.15 Hjem igen med alle ungerne.
18.10 Hjemme igen. Spise aftens mad.
19.00 Ungerne ser Disney sjov og jeg rydder op after aftens maden, tømmer opvaskmaskin osv....
20.00 Putter de 2 små.
20.30 I stalden og give mælk og foder til kalvene
21.30 En kop kaffe og ny bagt bolle og kl 22.00 på hovede i seng og kl 05.30 venter endnu en dejlig dag med bla. have arbejde og tilskærning af vores alle......

God dag til alle..

Kommentarer

  1. lone kristoffersen3. maj 2013 kl. 03.13

    Puha, bliver helt træt af at læse det. Og hold da op hvor du kan overkomme meget.
    Gid det var mig. Hatten af for dig.
    God weekend og husk at trække vejret

    SvarSlet
  2. Hej Lone.
    tak for at du følge med i mit/vores liv.
    Ja man bliver helt forskrækket over hvor meget man når.....
    mange tanker.
    Mette

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for at du læste med.

Populære opslag