Projekt urtehave / højbed




Jeg har beslutte mig for at lave nogle højbede til min krydderurter...Jeg have en kasse men den stod helt forkert.
Nu er der kommet 2 mere til og de er sat på en gammel terrasse som vi ikke bruger, den er perfekt lige til dette formål.
Jeg er startet ud med stablekasser også har jeg malet og malet dem sorte med et godt resultat syntes jeg selv.
Nu skal de lige tørre helt igennem et par dage og så skal der fyldes jord og planter i...glæder mig.
Jeg fik også lige sat kugler på vores hegn og malet den sorte.
Åh jo jeg har fået købt 2 trappeholder hvor trinene skal været af træ...min svigerfar vil lave det til mig når høsten er overstået pt. ligger der nogle store fliser man kan træde ned på.

Det bliver et helt hyggeligt hjørne som vi nu får brugt 

Kommentarer

Populære opslag