Onsdagens aftens mad...........Sommer one-pot

Jeg havde i går lavet denne gryde Sommer one-pot, Louisa Lorang opskrift, til de håndværker (ialt 8 ) som pt bygger på vores nye stald. Havde os lavdet så der var til voreds aftens mad, dertil flu'tes med hjemmelavet kryddersmør.
Det smagt simpel hen så dejligt, jeg er ikke lige til sådanne gryde anretninger men men den slog benene væk under mig. TAK Lousia

Tænkte at disse gryderetter er gode når nu efteråret rykker nærmer med hastige skridt.
Jeg har lavet mad til dem som arbejder på vores stald lige fra den dag de begyndte....det vil sige at hver onsdag er deres aftens mad lavet af mig og på min/vores regning.Håndværkerne er fra Jylland og de har derfor laang weekend, deres weekend begynder om torsdag kl 12.00 men til gengæld arbejder de os til 21.00-22 .00 om aften.

  

Kommentarer

Populære opslag