En fredag i mit liv......

Morgen hygge inden det for Villiams vedkommende går til børnehaven.

Jeg har af egen erfaring fundet ud af at skrive mine TO DO ting for dagen ned på papir sådan at planlægning gør at jeg når det hele og ikke bliver stresset ;o) - Jeg er meget glad for mit liv og livs stil den passer godt til mig.

Dagen er startet kl 04.15 i stalden for at passe kalve og kommer ind kl 06.00.. smutter i et 5 min. bad..vækker min mand og børn..sætter kaffen over...smørrer morgen madder ...gir ungerne tøj på..hår bliver redt og tænder børstes også ud af døren kl ca 06.45 er hjemme igen kl ca 7.10 fra børnehaven...

Tar lige en kop kaffe og 10 mins morgen tv ;o).. sætter en vaskemaskine tøj over..rydder op efter morgen...gør mig klar til at taget på job kl 9.00 - 12.00 på kirkekontoret i Lynæs.

Jeg skal have handlet stort ind i dag da jeg ikke lige har haft tid til det i denne uge men nu er der tid.. fra kl 12-13.30 for kl 14.00 skal jeg være til frisøren med min dreng Villiam... lotus bliver hentet i dag af sin venindes mors i børnehaven  og de skal leget indtil kl 17.00 hvor jeg skal have hende hentet.

 Når Villiam og jeg har været hos frisøren kl 14-14.30 ca går turen hjem. Villiam og jeg har en aftale om at gå en tur med Milo vores Basset Hound og kl 15.30 tar Villiam og jeg en tjans i stalden til kl 17.00 ( Min Mand Jesper er til 40 års fødselsdag, så ham ser vi først i morgen, godt at min svigerfar er her som chef)  Villiam har lovet ( tror nu Ipad trækker mere) at været med til at lave aftens mad Kartoffel/porre suppe med flutes mums.

Når Lotus er hentet og vi har spist har jeg vel nået at hænge vasketøjet op ??? så skal der ses Disney Sjov og hygge med fredags slik. Vi skal havet henet Filippa på togstationen kl ca 20.00...så ser vi alle sammen lidt X-faktor sammen og jeg putter derefter de små...

Gad vide om så min seng ikke kalder der jeg skal i stalden i gen kl 04.15 lørdag......

Prøv at skriv jeres dage ned... tro mig det er en øjn åbner... sådan ser ikke alle min dage ud... men så der der bare andre ting putte ind..

Gad vide om jeg får en ledig stund til få læst i disse blade i dag??

 

                       

  

Kommentarer

Populære opslag